martedì 24 settembre 2013

September

Hur och vad ska man träna denna månad?
Ingen tävling kvar att göra och 2014 inte planerat än.

Det känns som man kan ta det lugnt och ha roligt!
Jag har tänkt mer än en gång att linedance ville jag prova. Denna tanke har räddat många av mina träningar. När jag märkte att jag inte orkade mer lät jag mina tankar flyga och sa till mig själv "nästa höst, ja nästa höst blir det linedance, efter Ironman anmäler jag mig till linedance".

Men nu frågar jag. Hur kan man planera en kurs för nybörjare i linedance som går kl 14.00 på söndagar?? Visst jag vill ha roligt under hösten men jag vill forsätta cykla och hinna tillbaka, duscha, äta och åka iväg innan kl. 14.00 är en omöjlig uppgift för mig.

Så jag tänkte om och satsade på ett gym. Jag skaffade ett abonnemang och startade direkt.
Igår provade jag BODY PUMP!

Lite klen är jag! Jag tränar vidare!

Nessun commento:

Posta un commento