lunedì 12 agosto 2013

Vecka 31 och 32

Vecka 31 min sista semestervecka.

Jag har bestämt mig, jag ska inte köra detta IRONMAN!! Jag vill inte ens höra det ordet: IRONMAN. Jag vet att jag är tränad för att göra ett bra HalvIronman, men ett helt Ironman finns inte i mina ben.
I alla fall har jag tränat 10 timmar 25 minuter och 55 sekunder. Troligen mindre än vad det skulle ha tagit för mig att komma i mål.

Jag har simmat 2 gånger, cyklat 2 gånger, 106 km och 78.5 km och sprungit tre, 11, 7 och 8 km. Inte riktigt långa pass, skulle jag säga.

Vecka 32, tillbaka på jobbet.
Det enda som jag hade önskat mig var att mina kollegor hade glömt detta f*^¨~xde tävling. Så var det inte fallet. Många frågor och jag helt enkelt inte ville prata om det.

Jag har sprungit 3 gånger: 7, 7 och 13 km och cyklat 42,3 km. 

Man kan tro att jag har börjat nertrappning, om det nu går att trappa ner min redan för lite träning :-(

Nessun commento:

Posta un commento