lunedì 22 luglio 2013

Vilken vecka!

17 timmar 16 minuter och 44 sekunder träning.
4 träningar på cykel, 3 löpträningar (15,6 km 10 km e 4,1 km) och 2 simträningar i havet. Tisdag och torsdag blev det dubbel träning!

Väder är underbart, vilken fantastik sommar vi har haft hittils.

Måndag körde jag 125.3 km mycket blåsigt med jag klarade i alla fall att hålla en fart på 33 km/h. Visst en gång hemma var jag helt slut och tanken att jag skulle cykla 180 km och sen springa en maran gjorde mig må illa. Onsdag var jag igen ute på cykeln, 86.1 km på 34.41 km/h. Sen på fredag kollade vi väderprognosen och bestämde vi oss för att köra till Öland och testa cykelbana. Bilen fullpackad som vanligt och denna gång gick tält och sovsäck också med.

Lördag har vi cyklad den del av banan som går på Öland 100 km och söndag körde vi norrut, 131 km.
Nöjd med veckan :)

Nessun commento:

Posta un commento