giovedì 27 giugno 2013

2 veckor på Playtas!

Så vi är tillbaka i Sverige efter två veckor sol, värme och vind, mycket vind, för mycket!

Det blev 27 timmar och 51 minuter träning den första veckan och mycket mindre den andra, bara 13 timmar och 19 minuter.

Simning blev vissa dagar i havet innan frukost andra i bassängen på eftermiddag. Totalt 7 timmar och 1 minut.

17 timmar och 31 minuter har jag cyklat, nästa alla timmar under den första veckan (15 h och 26 m). Den längsta rundan blev på 4 timmar och 59 minuter när vi tog oss till Corralejo och tillbaka, 153 km. Den kortaste på 1timme och 42 minuter när jag snittade 23 km/h, gissa om det var blåsigt.
Sen den 17 juni sa jag "STOPP", trött på vinden och asfalten lämnade jag min cykel (tillsvidare) på terrassen. Äntligen vågade jag i att strunta cykla, vad skönt! Ja, bättre så!

5 pass löpning. Den längsta den första dagen, söndag, när jag gav mig ut kl 16 utan vatten för en 2 timmars pass. Smartare än så kan jag väl vara, tror jag. Den sista, lördag, dagen innan vi flög hem, ett kort pass blev det och jag hade gjort bättre om jag hade skippat det helt hållet! Just den sista dagen! Resultaten ser ni här nedan!

5 dagar efter sista löpning!


Sen blev 10 timmar och 20 minuter core, styrka och alternativ träning :)!

Nessun commento:

Posta un commento