domenica 12 maggio 2013

Tjuvstartat

90 dagar kvar till min första Ironman tävling, om jag någonsin kommer att köra det!

Jag som har alltid sagt att ett Ironman inte passar mig. För långt! Det kan bli inte bara jobbigt men till och med tråkigt att vara så många timmar i gång. Jag som inte har sprungit en marathon än.

Men så hände det, den 25 augusti 2012 anmälde jag mig med ett enkelt klick. Vet inte ens hur detta kunde hända! 440 euro fattigare (+5%) och en lång väg att gå.

Så min dagbok börjar idag, 7 dagar i förväg. Jag har helt enkelt tjuvstartat. Om en vecka vid den här tiden borde jag ha kommit i mål i den Half Challenge Barcelona-Maresme tävlingen, om allt har gått bra.

Och då är det verkligen bara 90 dagar kvar.

Vi får se hur detta kommer att gå...jag har tid till den 17 augusti för att ändra mig!

Nessun commento:

Posta un commento