venerdì 17 maggio 2013

Tävlingen närmar sig

Imorse simmade jag, bara 25 minuter, jag tyckte det var för kallt i vattnet och började få krampkänningar i fötterna.

Det blev inte mycket mer gjort idag. Har solat lite och tagit en promenad för att försöka förstå vart cykelbana går in i Calella, blev inte klokare om detta. Jag får vänta tills imorgon när det blir pre-race mötet.

Run-Bike-Street påsarna är fyllda och cykel färdigt utrustad. Imorgon ska vi checka in våra cyklar och  sen blir det pasta-party. Hoppas på god mat, hittills har det varit sisådär med maten på vårt hotell.



Annars är det hotellet fint, vårt rum har havsutsikt och kan se simstart och del av cykel- och löpbana med alla triathleter som testar dem. Så mycket energi de har, jag vill helst vila och spara den lilla som jag har :).

Nessun commento:

Posta un commento